Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ellen Evers - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 September 2012 | Indonesië, Batavia

Halo semua orang!

We zijn vanmiddag eindelijk aangekomen in Jakarta na ruim 24 uur onderweg geweest te zijn. De vluchten verliepen prima weinig turbulentie en leuke films en series om te kijken. Onze tussenstop was in Dubai waar we van 1 tot 4:45 moesten wachten. Het was een erg groot en mooi vliegveld, maar het was er ook extreem druk, het leek wel koopavond wij hebben onze ogen uitgekeken!

We landen om 16:00 lokale tijd in Jakarta na ruim 7,5 uur vliegen. We hebben gelijk ons visum gehaald en toen de koffers. Dit gaat allemaal niet zo snel als in NL en koste ons bijna 2 uur! Daarna zijn we met de taxi naar ons hotel gegaan, omdat het spits was koste ook dit redelijk veel tijd, anderhalf uur! Taxi's zijn hier trouwens spotgoedkoop en rijden echt als idioten, nou niet alleen de taxi's maar ook de andere verkeersdeelnemers. Je vraagt je constant af als dat maar goed gaat…

Aangekomen in ons ontzettende mooie hotel kregen we te horen dat we op dezelfde etage als t zwembad zitten, echt helemaal super dus! We hebben net lekker wat gegeten en aan zo slapen aangezien het hier al bijna half een is.

Morgen gaan we een beetje in Jakarta rondlopen en natuurlijk van ons ontzettend mooie zwembad genieten voordat we zondagochtend vroeg met de trein naar Yogyakarta gaan :-)

Dikke Xx Boris & Ellen

• 08 September 2012 - 20:29

Ada:

Ben blij te horen dat jullie vliegreis goed is verlopen. en nu indonesie verkennen.Heb jullie foto s ook gezien en dat ziet er goed uit, geniet er samen van. dikke knuffel van ons Jan en Ada

Tags: jakarta

Ellen