Top!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu Top!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

Top!!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal,

HIer alles goed, sinds carlijn naar huis is reis ik met Tessy het is erg gezellig. Vandaag hebben we met een scooter Koh Somui bekeken wat echt super was! We (ik) heb heel netjes gereden, Tessy zat achterop dus ik moest wel. Sommige stukken waren onwijs stijl maar wel leuk. De Thaise mensen houden goed rekening met de buitenlanders op scooters dus dat is top. Morgen gaan we ons eigen Eiland (koh Pha Ngan) met de scooter bekijken. Dit is zoveel goedkoper dan de georaniseerde trips en ook veel leuker. Zaterdag hebben we wel een georaniseerde trip naar Koh Toa dat kon niet op je eigen houtje. Zaterdagavond is de Full Moon Party daar hebben we onwijs veel zin in. Zondag relaxen en maandag heeft Tessy een duiktrip en ga ik de laatste dingen kopen voordat ik (we Tessy gaat ook mee) terug ga naar Sura Thani waar ik met de nachttrein naar Bangkok ga. Hier kom ik woensdagmiddag aan, nog even snel shoppen en dan vlieg ik helaas (beetje dubbel gevoel) de volgende dag naar huis.

Liefs en tot over een weekje!!!

Ps. ja mam hij is echt ( :$ niet boos worden hij is heel klein)


  • 14 Augustus 2008 - 17:47

    Bianca:

    Wat super leuk allemaal! De week zal wel voorbij vliegen, maar denk nog maar even niet aan thuis. Waarom ga je ook niet mee duiken of snorkelen; moet geweldig zijn?! Dat shoppen kun je hier ook gewoon weer doen ;). Nou zussie, veel plezier bij de full moon party!
    x je zus

  • 14 Augustus 2008 - 18:58

    Kim:

    hoi meis wat gaat de tijd snel! Leuke foto`s hoor! Geniet nog even van je laatste dagen.

  • 14 Augustus 2008 - 20:36

    Ada:

    heel leuk dat je het zo naar je zin hebt, geniet nog even deze laatste week samen met tessy.
    dikke knuffel

  • 14 Augustus 2008 - 20:59

    Boris:

    Hoi Ellen,

    Nog heel veel plezier de laatste week. We spreken snel af als je terug bent!

    xx Boris

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2008

Home

21 Augustus 2008

laatste avond

15 Augustus 2008

Toet toet (!) (!) (!)

14 Augustus 2008

Top!!!

04 Augustus 2008

pech onderweg ;)
Ellen

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 14380

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 17 April 2014

Thailand

06 September 2012 - 28 September 2012

Indonesië

27 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: