pech onderweg ;) - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu pech onderweg ;) - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

pech onderweg ;)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 Augustus 2008 | Thailand, Krabi

Daar zijn we weer!!!!

Na een dagje langer in Chang Mai geweest te zijn door een foutje van onze reisagent (Sander) zijn we gister terug gevlogen naar Bangkok. Toen we daar eenmaal aankwamen (samen met Paul en Nicole) kwamen we erachter dat ook onze treintickets niet goed waren. De trein tickets gingen weer naar Chang Mai waar we net vandaan kwamen. We waren allemaal in de stress! Snel zijn we naar het treinstation gegaan om te kijken of we onze tickets nog konden omwisselen. Bingo, we kregen "iets" terug voor onze oude tickets en hadden nieuwe tickets (2 zitplaatsen en 2 1ste klass slaap plaatsen). Carlijn en ik gingen eerst naar de derde plaats zitplaatsen om vervolgens na een paar uur te wisselen met Paul en Nicolete. De derde klass tickets waren een drama hahah, maar ja wat verwacht je voor 4 euro p.p. We kregen van Paul een sms dat we bij hun konden slapen omdat het makkelijk paste met zijn vieren. Het mocht ook van de conducteur, als we wel p.p. even 1000 batg (20 euro) bij betaalden dat hebben we maar gedaan. Aangezien we alles vergoed krijgen van onze agent.

Vanochtend kwamen we eindelijk, na heerijk geslapen te hebben, aan in Suratani. Vanuit Suratani hebben we de bus gepakt naar Krabi en vanuit krabi zijn we Ao Nang, onwijs mooit strand! We blijven hier waarschijnlijk tot 8/9 augustus en willen nog gaan kajakken en naar de eilanden. Daarna gaan we naar Koh Somui, Ko Toa en Ko Pah-Nagn.

Wij gaan nu lekker een hapje eten!

Foto's volgen!

xxx
    Boukje

• 04 Augustus 2008 - 17:22

Ada:

hoi schat heb net je laatste berichtje thuis gelezen en nu ,nadat alles goed is verlopen,ben je een ervaring rijker en kun je er waarschijnlijk om lachen.Dit zijn de dingen,die onverwachst gebeuren.Hier verder alles goed en gelukkig is het niet meer zo heet.Een ding, niet stressen!!! dat bewaar je maar weer voor thuis.
    goetjes aan iedereen en nog veel plezier dikke kus

• 05 Augustus 2008 - 06:18

Henriette:

Ik had al zo iets gehoord van Bianca, ach zo ben je weer een ervaring rijker! Als je er maar om kunt lachen!

Strand klinkt geweldig, ben ook benieuwd naar deze foto's

Groetjes Henriëtte

• 06 Augustus 2008 - 14:17

Bianca:

Hé meiden,
    Wat ziet het er relaxed uit! Super mooie en leuke foto's!! Wij hier maar hard werken, totaal niet jaloers ;)
    xB

• 06 Augustus 2008 - 17:02

Ada :

leuke foto`s,heb er van genoten en zou er best een kijkje willen gaan nemen, maar zeg nooit nooit, je weet niet wat de toekomst brengt.
    xxx van ons

• 06 Augustus 2008 - 17:30

Henriëtte:

Wow die foto's! Jaloers Jaloers!
    Net als Bianca ook hard aan het werk ;)

Genieten lijkt het enige advies!

Groetjes Henriëtte

• 08 Augustus 2008 - 09:29

Alice:

Hey schattie!
    Ik vind het wel echt wat voor jou om de verkeerde kaartjes te hebben, haha, ik zie je al helemaal lopen! De foto's zijn echt geweldig en jullie verhalen ook! Ik zit hier lekker jaloers achter mn pc te kijken en te lezen, maar ja verschil moet er zijn he?
    Geniet lekker van alle indrukken en ervaringen die je er op gaat doen en ik zie je gauw weer!
    Kussie xxx

• 14 Augustus 2008 - 07:25

Ada:

hoi schat wat zie ik op de binnenkant wat je pols is hij echt? heb genoten van bianca haar mail.
    dikke kus

Verslag uit: Thailand, Krabi