Toet toet (!) (!) (!) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu Toet toet (!) (!) (!) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

Toet toet (!) (!) (!)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

15 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

hi Allemaal!

De afgelopen dagen hebben we met een scooter, Koh Somui en Koh Pha Ngan gezien. Vooral op Koh Pha Ngan waren de bergen erg hoog en moest Tessy zelfs terug met de taxi omdat we anders niet omhoog kwamen.

Hier de foto's, en ook die van het thai boxing, poolparty en ons huisje!

Liefs

• 15 Augustus 2008 - 14:00

Ada :

heb weer van jullie foto`s genoten en die slang om je nek, moet er niet aan denken.
    scooter rijden op kreta vond je toen ook al zo leuk, behalve nu ben je zelf de bestuurder maar een heerlijke ervaring is het wel.
    Blijf genieten dikke knuffel

• 15 Augustus 2008 - 14:34

Je Zus:

Nu is het wel genoeg met die mooie foto's ;) Wat goed om te zien dat je allemaal leuke dingen aan het doen bent!
    xB
    p.s. hoe kom je aan al die leuke jurkjes, mocht je nog plek over hebben: die lange is geweldig die korte trouwens ook hahaha
    xxxx

• 15 Augustus 2008 - 15:13

Chantal:

He el,
    wat ziet het er allemaal gaaf uit! Ben jaloers... Je hebt het duidelijk naar je zin! X

• 15 Augustus 2008 - 19:35

Kim:

Met een lange jurk op een scooter, een uitdagende situatie!! haha het ziet er allemaal geweldig uit!
    ps. Ik vind je erg stoer met die grote slang!
    Hier in Amsterdam is alles prima!

Verslag uit: Thailand, Bangkok