laatste avond - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu laatste avond - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

laatste avond

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

21 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Morgen ochtend ga ik weer naar huis helaas! Het is hier heerlijk ik zou hier zo nog een paar maanden kunnen blijven. Maar dan wel buiten Bangkok. De laatste week heb ik een super tijd gehad met Tessy, we hebben onwijs gelachten en hele leuke dingen gedaan.
Tessy blijft nog tot volgende week dinsdag en heeft nog leuke dingen op het programma staan.

Ondanks dat ik een super tijd heb gehad mis ik iedereen thuis wel en mis ik vooral het Nederlandse eten. Ik vind rijst heerlijk hoor, maar de Nederlanse saledes en het bruine brood (met kaas)mis ik behoorlijk, elke dag rijst gaat toch opbreken. Er staat natuurlijk veel lekkers tegenover dat ik hier weer ga missen de springrolls, het verse fruit, de lekkere rijstschotels en de overheerlijke creps :)


Lieve mensen ik ga mijn bedje in, bedankt voor de leuke berichtjes en de mails.

Liefs

Ellen

  • 21 Augustus 2008 - 05:17

    Bianca:

    Hé zus,
    Ik kan mij voorstellen dat je nog wel even wat langer had willen blijven, maar ik vind het wel weer heel erg gezellig dat je naar huis komt!!!
    Tot vanavond!
    xxB

  • 21 Augustus 2008 - 09:43

    RJ:

    Wees blij dat je er zo over denkt, dat betekent toch dat je een top tijd hebt gehad waar je met veel plezier op terug kunt kijken! :D

    Goeie reis terug

  • 21 Augustus 2008 - 09:52

    Kim:

    De tijd vliegt voorbij en mysteryland staat al weer om de hoek. Best raar he! Nou jij hebt een toptijd gehad en dat kan niemand van je af pakken! dikke kus

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2008

Home

21 Augustus 2008

laatste avond

15 Augustus 2008

Toet toet (!) (!) (!)

14 Augustus 2008

Top!!!

04 Augustus 2008

pech onderweg ;)
Ellen

Actief sinds 20 April 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 14386

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 17 April 2014

Thailand

06 September 2012 - 28 September 2012

Indonesië

27 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: