Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

Chang Mai

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Swadakeee!!!

Vanochtend vroeg gevlogen naar Chang Mai vanuit Bangkok, super vluchtje van een uur. Het is hier veeel moooier en leuker dan in Bangkok! Morgen hebben we veel op de planning staan: Olifantenrijden, naar de tijgers (opvang centrum) en een kook cursus. De dag daarna gaan we de hele dag door de jungle via touwen (tokkelen, zo heet het volgens mij) dus niet lopen :) want dat is echt te warm!!

We hebben twee mensen ontmoet Paul en Nicole waar we dit samen mee doen. we gaan aanstaande zaterdag terug naar Bangkok met het vliegtuig en vanuit daar met de nachttrein naar Koh Sok om daar eventueel nog op 30 meter hoogte in de Jungle te slapen. We wilden ook met de trein naar Chang Mai maar die was helaas al vol, en wij wilden echt weg uit Bangkok, dat viel namelijk wel een beetje tegen. Dus vandaar dat we naar Chang Mai hebben gevlogen.

We zijn net terug van de markt in Chang Mai onwijs veel mooie dingen gezien en ook gekocht! Mooie houten kettingen en ook een leren tas (door Carlijn haar afding kunsten voor de halve prijs)... ja ja echt een hele mooie. We kwamen een Nederlandse vrouw tegen die ons verzekerde dat je maximaal 2 nep (merk) leren tassen mee mag nemen en dat zij dat maandelijks doet, dus daar vertrouwen we maar op! Ze zijn onwijs mooi alleen hebben we bijna geen ruimte meer in onze tassen :)

We hebben heel veel foto's gemaakt en zullen deze de volgende keer (echt waar!!) erop zetten.

Hier gaat alles dus geweldig, we genieten onwijs van het eten, het weer en de mensen hier in Chang Mai onwijs vriendelijk zijn.

Lieve mensen, een dikke kus van ons

(K)

• 30 Juli 2008 - 19:11

Jan En Ada :

leuk om te horen dat jullie zo genieten ben nieuwsgierig naar de foto,s dikke kus van ons

• 31 Juli 2008 - 09:34

Hé zus,
    Wanneer komen de foto's ;)?! Papa en mama zijn nu hier en we zitten een lekker taartje te eten. We hadden liever even bij jou langs gekomen haha
    xxx van ons allemaal!!

• 01 Augustus 2008 - 18:04

Bianca:

Wat een super leuke foto's, het ziet er echt top uit! Gaan jullie morgen weer terug naar Bangkok of was het toch vandaag hahaha. Ik ben druk met alles te regelen voor de verjaardag van Ruben morgen. Nu nog even snel naar het stadje om een cadeautje voor Belle te kopen. Mis je!
    xxxx

• 01 Augustus 2008 - 18:25

Ada:

hoi schat, vind jullie foto`s erg leuk, vooral die met die kleine tijgertjes,jullie nieuwe outfit en hoop dat je lekkere gerechtjes hebt gekookt blijf lekker genieten dikke kus

• 01 Augustus 2008 - 19:17

Kim:

he meis, wat een gave foto`s. Ontzettend fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. kusje

• 01 Augustus 2008 - 22:52

RJ:

Hey wat een mooie foto's krijg nu ook zin om daar naar toe te gaan!

Tijgertjes zijn leuk. Veel plezier en geniet :D

• 02 Augustus 2008 - 07:41

Henriëtte:

Hey Ellen,

Wat een leuk verhaal en die foto's zijn geweldig. Net als alle eerdere reacties, vind ik de tijgertjes ook erg leuk!
    Geniet er lekker van!

Groetjes Henriëtte

ps. met Jacq ik Peking gaat ook alles goed!

• 03 Augustus 2008 - 13:18

Claudia:

Hey El,Zo te zien ad foto,s hebben jullie het erg naar je zin!
    Geniet van al het mooie wat je tegen komtGoede reis
    liefs claudia en x v cerezo

• 04 Augustus 2008 - 10:24

Ada En Jan:

hoi schat heb net je berichtje bij bianca thuis op de pc gelezen hoop dat jullie nog lekker genieten van alle dingen die Thailand te bieden heeft het is wel heel erg stil zonder jou maar nu ben ik bij jul en rub dus dan is er genoeg afleiding dikke kus van ruben,juian en van ons

• 14 Augustus 2008 - 09:29

Bianca:

Hé zus, ben je je lekker aan het vermaken?! Bedankt voor de leuke foto's. Ik heb ze ook aan mama toegestuurd ;)
    Liefs,B

Verslag uit: Thailand, Bangkok