Aangekomen!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu Aangekomen!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Evers - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

28 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi Allemaal!

We zijn vanochtend Nederlandse tijd om 5.00 aagekomen. De vlucht is prima verlopen, elf uur lang.. pff wat een zit, ik en Car hebben amper geslapen dus we zijn nu dood op. Alles verliep snel op het vliegveld in Dusseldorf en het onverwachte vertrek met ICE in Utrecht ging gelukkig ook snel.

We zijn nu net aangekomen in ons hotel het is hier nu 12.14, bewolkt en het regent :(, we moeten nog een uur wachten op onze kamer. Vanmiddag gaan we even een Thaise simkaart scoren, op zoek naar een leuke excursie voor morgen en eten in het sky hotel (OP 300 meter hoogte) Maar zo eerst even een lekkere douche nemen voordat we op pad gaan.

We hebben niet zo heel veel foto's gemaakt. De volgende keer zullen we er een aantal op zetten.

Liefs Car en Ellen

• 28 Juli 2008 - 06:30

Marlies:

He meissie,
    Je had beter in NL kunnen blijven, hier schijnt de zon en is het rond de 30 graden, hahahaha. Geniet ervan en ben benieuwd naar al je verhalen.(en foto's).
    Liefs,
    Marlies

• 28 Juli 2008 - 07:33

Pascal:

Hey el!

heb je niet eens gedag gezegd! :(

Geniet van alle indrukken, mensen, cultuur en uitstapjes!!!

x

Pascal!

(en car?:) ook een fijne trip!)

• 28 Juli 2008 - 08:35

Andere Ellen:

Hi El,
    wat heerlijk dat je daar nu al zit.

Tis hier rustig, tis maandag, vermoeiend weekend achter de rug dus dan weet je wel hoe ik erbij zit ;-)

Keep me posted!
    Liefs,
    Ellen

• 28 Juli 2008 - 12:36

Jan Ada:

het is hier heel benauwd heb net je nieuwe nr. ontvangen wel hoog hoor, ga niet met je mee maar eet lekker, groetjes en dikke kus

• 29 Juli 2008 - 06:56

Babs:

Hai Ellen,
    Wat leuk zeg, ik heb 6 jaar geleden ook in de sky tower gegeten! Heel veel plezier daar.

Groetjes,
    Babs

• 29 Juli 2008 - 13:03

Bianca:

Hé zussie!!!
    Wat goed om te horen dat jullie zijn aangekomen! Wij stonden vanmorgen om 7.30 uur bij papa en mama voor de deur voor een kopje koffie :). Hele nacht doorgereden en de kids hebben zich gelukkig goed gehouden. Ik ben heel nieuwsgierig wat jullie allemaal aan het doen zijn in Bangkok of zitten jullie al in Chiang Mai? We horen het allemaal wel. Heel veel kusjes van Ruben&Julian!! Veel plezier! X je zus

• 29 Juli 2008 - 19:32

Claudia:

Hey El,
    Geniet lekker van jullie reis en veel plezier
    Dikke x clau en cerezo

• 29 Juli 2008 - 21:11

Sebas:

hey internetjunkie!
    hoe heb je t daar?!?!?!!?!? die fietstocht nog gemaakt? naar ayatayayayaya gegaan? waar hangen jullie uit?

• 29 Juli 2008 - 21:20

Sebas: